Emirdağ Türk Eğitim-Sen'den Yıl Sonu Etkinliği
Emirdağ İlçesinde görev yapan Türk Eğitim-Sen üyeleri yıl sonu etkinliğinde bir araya geldi. Sendikanın ilçe temsilciliği tarafından Emirdağ Millet Bahçesinde düzenlenen etkinlikte katılımcılara köfte ekmek, ayran, çay ve meyve ikramında bulunuldu. Öğretmenlerden oluşan müzik ekibi eşliğinde şarkılar, türküler söylendi. Çok sayıda eğitim çalışanının katıldığı etkinliğe il yönetimi adına şube başkan yardımcısı Yavuz Öztuncer de katıldı. İlçe temsilcisi Asaf Gören açılış konuşmasında "Bu sene de sizlerin desteği ile İlçemizde yetkili sendika olmanın gururunu yaşıyoruz. Sizlerden aldığımız güçle sadece sendikacılık yapıyoruz. Türk Eğitim-Sen ilçemizde sendikacılık anlamında marka olmuştur. Katılımlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum" dedi. Şube başkan yardımcısı Yavuz Öztuncer katılımcılara hitaben "Emirdağ ilçemizde yine yeniden yetkili sendika Türk Eğitim-Sen. Bu sebeple hepinize yürekten teşekkür ediyorum. Bizler makam ve mevki gücü kullanarak, ikna odalarında öğretmen arkadaşlarımıza baskı kurarak sendikacılık yapmıyoruz. Bu şekilde davrananlar öğretmenleri sadece sayısal veri olarak görüyor. Bunların eğitime zerre kadar katkısı olmuyor. Biz Türk Eğitim-Sen olarak Öğretmenler odalarına başımız dik girerek fikir ve gönül sendikacılığı yapıyoruz. Bu eğitim öğretim yılında da bir çok soruna çözüm ürettik. Sendika olarak bizim derdimiz eğitime katkı sağlamak, üyelerimizin özlük haklarını sonuna kadar korumaktır. Bu anlamda bize inanan ve destek olan üyelerimizin her zaman yanındayız ve yanında olmaya devam edeceğiz" dedi. Öztuncer dostluk ve kardeşlik havasında geçen çok keyifli bir etkinlik olduğunu belirtirken ilçe temsilcisi Asaf Gören'e ve yönetimdeki arkadaşlara teşekkür etti.
Ayrıca Türk Eğitim-Sen yönetimi katılımcılara, organizasyonun hazırlanmasında emeği geçenlere, destek olanlara ve etkinliğin mekanını tahsis eden Emirdağ Belediye Başkanı Serkan Koyuncu'ya da teşekkür ettiler.
Yapılan konuşmaların ardından köfte-ekmek, meyve ve çay ikramı ile devam eden etkinlikte öğretmenler canlı müzik eşliğinde eğlenerek yılın yorgunluğunu attılar.
Etkinliğe katılan Türk Eğitim-Sen üyelerinin ve misafirlerin organizasyondan son derece memnun olarak ayrıldıkları görüldü.