BAŞKAN ŞAHİN, “ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜ KUTLADI"

Öğretmenler günü dolayısıyla ilçemizde görev yapan öğretmenlere çiçek takdim eden İscehisar  Belediye Başkanı Ahmet ŞAHİN, "Bilgisiyle, tecrübesiyle, irfanıyla, sabırla, vefayla, aşkla geleceğimizi inşa eden ve dünyamızı aydınlatan kıymetli öğretmenlerimizin #24KasımÖğretmenlerGünü'nü yürekten kutluyorum.

"TEŞKİLATÇILIK RUHU VEFA İLE GÜÇLENİR"
"TEŞKİLATÇILIK RUHU VEFA İLE GÜÇLENİR"
İçeriği Görüntüle

Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, görevleri başında şehit olan ve aramızdan ayrılıp ahirete irtihal eden öğretmenlerimizi saygıyla, rahmetle yâd ediyorum.

İlçemizde ve Bayrağımızın dalgalandığı her yerde öğrencileri ve ülkesi için emek veren tüm öğretmenlerimize şükranlarımı sunuyor, mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler diliyorum” ifadelerini kullandı.