HES İLAÇ AFYON SPOR U19 TAKIMI MERSİN'DEN GALİBİYETLE DÖNÜYOR

U19 Bölgesel Gelişim Ligi 5. Hafta müsabakasında deplasmanda Tarsus İdman Yurdu ile karşılaşan Hes İlaç Afyon Spor u19 takımı rakibi karşısında 1 - 0 geriye düşmesine rağmen mücadeleden 3 - 1 lik skorla galip ayrılarak haftayı 3 puanla kapattı.

İscehisar Belediye Başkanı Ahmet ŞAHİN ,  "Ulaşım desteği sağladığımız takımımızın deplasmandan 3 puanla dönmesi bizleri ziyadesiyle mutlu etti. Genç futbolcularımızı ve teknik ekibi tebrik ediyorum.

Binlerce Yürek Türk Bayrağıyla Ankara Yolunda
Binlerce Yürek Türk Bayrağıyla Ankara Yolunda
İçeriği Görüntüle

 Yolun sonu şampiyonluk olsun inşallah." dedi.