Nuri Demirayak Parkı Kafeteryası Hizmete Açıldı

Belediye tarafından Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi’nde bulunan Nuri Demirayak Parkı içerisinde yapımı tamamlanan kafeterya düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılış törenine Belediye Başkanı Burcu Köksal, AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan, İl Başkanı Turgay Şahin, Merkez İlçe Başkanı Halit Özdemir, İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Siper, İl Müftüsü Lütfü İmamoğlu, Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi Muhtarı Münevvere Aydoğmuş, belediye meclis üyeleri, muhtarlar ve çok sayıda vatandaşımız katıldı.

“VATANDAŞLARIMIZ İÇİN GÜZEL BİR SOSYAL ALAN OLUŞTURULDU”

Programda ilk olarak Mareşal Fevzi Çakmak Mahallesi Muhtarı Münevvere Aydoğmuş konuşma yaptı. Aydoğmuş, Nuri Demirayak Parkı Sosyal Tesisi’nin mahalleye kazandırılmasında emeği geçen Belediye Başkanımız Burcu Köksal başta olmak üzere belediye yöneticilerine ve tüm personele teşekkür ederek tesisin mahalle sakinlerine hayırlı olmasını diledi.

Programda konuşan AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hasan Arslan ise Nuri Demirayak Parkı’nda gerçekleştirilen yenileme çalışmalarının bölgeye önemli katkı sağladığını belirtti. Parkın kamelyaları, yeşil alanları ve sosyal donatılarıyla vatandaşlarımız için cazip bir yaşam alanına dönüştüğünü ifade eden Milletvekili Hasan Arslan, hizmete açılan kafeteryanın da vatandaşlara uygun fiyatlarla hizmet vereceğini söyledi.

“HİZMETTE DURMAK YOK”

Belediye Başkanı Burcu Köksal da yaptığı konuşmada, geçtiğimiz yıl Kasım ayında yenilenerek yeniden vatandaşların hizmetine sunulan Nuri Demirayak Parkı’nın yeni yatırımlarla daha işlevsel hale getirildiğini belirtti.

Parkın çocukların, gençlerin ve ailelerin güvenle vakit geçirebildiği bir yaşam alanına dönüştürüldüğünü kaydeden Başkan Burcu Köksal, “Bir alanı yenilemek kadar, o alanın yaşayan ve ihtiyaçlara cevap veren bir mekan olmasını sağlamak da önemlidir. İşte bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz kafeteryamız da bu anlayışın bir ürünüdür.” dedi.

Vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda park içerisinde modern ve kullanışlı bir kafeterya oluşturduklarını ifade eden Başkan Burcu Köksal, hemşehrilerimizin burada çaylarını ve kahvelerini içerek dinlenebileceğini, dostlarıyla vakit geçirebileceğini söyledi.

“AMACIMIZ KÂR DEĞİL, HİZMET”

Sosyal belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini vurgulayan Başkan Burcu Köksal, “Burada amacımız kâr etmek değil, vatandaşımıza kaliteli hizmeti uygun fiyatlarla sunmaktır. Kafeteryamızda çayımız 7 lira, suyumuz 10 lira, sade sodamız 20 lira, Türk kahvemiz ise 25 lira olacaktır. Bugünün ekonomik şartlarında vatandaşlarımızın bütçesini zorlamadan hizmet alabilmesi bizim önceliğimizdir. Çünkü biz biliyoruz ki belediyenin görevi, vatandaşının yanında olmak ve sosyal yaşamı herkes için erişilebilir kılmaktır. Biz Afyonkarahisar'ın her mahallesine eşit hizmet götürme sözünü verdik. Bugün burada gerçekleştirdiğimiz çalışma da bu sözümüzün bir parçasıdır. Şehrimizin merkezinde ne varsa, mahallelerimizde de o olsun istiyoruz. Çünkü her vatandaşımız en iyi hizmeti almaya layıktır.” ifadelerini kullandı.

İşitme Engelliler Voleybol Türkiye Şampiyonası Final Müsabakaları Afyonkarahisar’da Başlıyor
İşitme Engelliler Voleybol Türkiye Şampiyonası Final Müsabakaları Afyonkarahisar’da Başlıyor
İçeriği Görüntüle

Konuşmaların ardından İl Müftüsü Lütfü İmamoğlu tarafından dua edildi. Daha sonra protokol üyeleri tarafından kurdele kesilerek Nuri Demirayak Parkı Kafeteryası'nın resmi açılışı gerçekleştirildi.

Açılışın ardından Başkan Burcu Köksal parkta vakit geçiren vatandaşlarla sohbet ederek hemşehrilerimize çay ikramında bulundu. Vatandaşlarımızın yoğun ilgi gösterdiği program, tesisin gezilmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.