Sandıklı Belediyesi Araç Parkına Yeni Hizmet Araçları Katıldı
Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ın girişimleriyle ilçemize kazandırılan yeni hizmet araçlarının tanıtım programı, Sandıklı Belediyesi Yeni Hizmet Binası önünde gerçekleştirildi.
Programa; AK Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Av. Turgay Şahin, Afyonkarahisar Milletvekili Dr. Hasan Arslan, Sandıklı Kaymakamımız Selçuk Yosunkaya, Sandıklı Belediye Başkanımız Adnan Öztaş, Kılıçarslan Belediye Başkanı Zülkarni Davas, Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, Değirmenayvalı Belediye Başkanı Halil Çelik, Erkmen Belediye Başkanı Yücel Şahin, Gebeceler Belediye Başkanı İsa Atay, Serban Belediye Başkanı Ünal Çelikkol, Haydarlı Belediye Başkanı Süleyman Çetinkaya, Döğer Belediye Başkanı Mehmet Akif Ersoy, Akharım Belediye Başkanı Süleyman Kaynak, Belediye-İş Sendikası Başkanı Mehmet Selman, Sandıklı Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Bekir Çetin, Sandıklı Ticaret Borsası Başkanı Hasan Toy, Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı İbrahim Ocak, Ziraat Odası Başkanımız Mustafa İnci, Fatih Mahallesi Muhtarımız Selim Altıkulaç, Sazak Mahallesi Muhtarlar, Belediye Meclis Üyeleri Hakan Sarısayın, Vedat Kokkokoğlu, Sefa Esen, Ali Osman Altaş, Rifat Özbunar, AK Parti İl Yönetim Kurulu Üyeleri Mehmet Utsal ve Emre İleri, AK Parti il ve ilçe teşkilatı, ilçe protokolü ve hemşehriler katıldı.
Protokol konuşmalarıyla başlayan programda, ilçeye kazandırılan yeni hizmet araçları tanıtılarak incelendi. Hatıra fotoğrafı çekiminin ardından yemek ikramıyla program sona erdi.
İlçeye kazandırılan yeni hizmet araçlarının Sandıklı’ya hayırlı olmasını diliyoruz.





