SANDIKLI’DA VOLEYBOL TURNUVASI BAŞLADI

Sandıklı'da İş İnsanı 100 Çocuğa A Milli Takım Forması Dağıttı
Sandıklı'da İş İnsanı 100 Çocuğa A Milli Takım Forması Dağıttı
İçeriği Görüntüle

Sandıklı Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü ile Sandıklı Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu (SUBYO) iş birliğinde üniversite öğrencilerine yönelik Voleybol Turnuvası başladı.

Müsabakalara Kız ve erkek öğrencilerden oluşan karma 6 takım katıldı. Yapılan grup müsabakalarının ardından yarı final ve final müsabakaları ile şampiyon takım belirlenecek.

Turnuvaya katılan tüm takımlara başarılar dileyen Sandıklı Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Murat Araz, turnuvanın 17 Kasım Cuma günü tamamlanacağını bildirdi.