Afyon’un Milli Güreşçileri Avrupa Arenasında

Afyonkarahisarlı Güreşçilerden Türkiye Şampiyonası’nda Büyük Başarı
Afyonkarahisarlı Güreşçilerden Türkiye Şampiyonası’nda Büyük Başarı
İçeriği Görüntüle

20-24 Mayıs tarihleri arasında Bulgaristan’ın Samokov kentinde düzenlenecek U-15 Serbest Güreş Avrupa Şampiyonası’nda, 52 kg kategorisinde Afyon Gençlik ve Spor Kulübü güreşçisi Abdullah Sarı ile Taşoluk Belediye Spor Kulübü güreşçisi Sebahat Işıkçı, U-15 kategorisinde ülkemizi temsil edecek.

Milli sporcularımıza ve antrenörlerimiz Mehmet Yüksel, Yakup Yağcı, Mehmet Ali Daylak, Cihan Urhan ile Şakir Bozkurt’a şampiyonada başarılar dileriz.