Sandıklı Belediyesi Nisan Ayı Meclis Toplantısı Gerçekleştirildi

Sandıklı Belediyesi Nisan Ayı Meclis Toplantısı, Sandıklı Belediye Meclis Üyesi Vedat Kokokoğlu’nun oturumu başlatmasıyla gerçekleştirildi. Toplantı, Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ın başkanlığında, Belediye Meclis Üyeleri, Başkan Yardımcıları ve ilgili birim müdürlerinin katılımıyla yapıldı.

Toplantıda ilçede hayata geçirilmesi planlanan projeler, hizmetler ve çalışmalar ele alındı; Sandıklı’nın ihtiyaçları ve öncelikleri doğrultusunda gündemdeki maddeler detaylı şekilde görüşülerek karara bağlandı. Hedeflenen hizmet anlayışı çerçevesinde hemşehrilerimizin yaşam kalitesini artırmaya yönelik değerlendirmelerde bulunuldu.

Sandıklı’da Adalet Hizmetlerinde Yeni Dönem, Ağır Ceza Mahkemesi İlçeye Kazandırıldı
Sandıklı’da Adalet Hizmetlerinde Yeni Dönem, Ağır Ceza Mahkemesi İlçeye Kazandırıldı
İçeriği Görüntüle

Sandıklı’nın gelişimine katkı sağlayacak kararların alındığı toplantının, ilçe için hayırlara vesile olmasını temenni ediyoruz.